نفس نفس آسمون تنگتره

سایه سایه لحظه ها سرد تره

صدای هق هق یاس و زمزمه بی صدای باد

نگاهی رو به آسمون و اشک

قطره قطره دلم گرفت منو نمی بینی 

چرا؟

هر لحظه با منی نمی شنوم چه بی صدا

هرچی بخوام ...

تو  رو میخوام میشه

آهایی  اونی که اون بالایی  می شنوی  منو

آره  ؟

تا تنها  و  بی  هیچکس  حتی خودت نباشی  اونو  نمی شنوی  ولی هر ثانیه  بودنش رو می فهمی امان از ثانیه هایی  که  می خوای ولی درک نمی کنی سایه سایه بودنش رو.

دلم گرفت (حامی)