روز غصه
نفس نفس آسمون تنگتره
سایه سایه لحظه ها سرد تره
صدای هق هق یاس و زمزمه بی صدای باد
نگاهی رو به آسمون و اشک
قطره قطره دلم گرفت منو نمی بینی
چرا؟
هر لحظه با منی نمی شنوم چه بی صدا
هرچی بخوام ...
تو رو میخوام میشه
آهایی اونی که اون بالایی می شنوی منو
آره ؟
تا تنها و بی هیچکس حتی خودت نباشی اونو نمی شنوی ولی هر ثانیه بودنش رو می فهمی امان از ثانیه هایی که می خوای ولی درک نمی کنی سایه سایه بودنش رو.
+ نوشته شده در پنجشنبه هفدهم اسفند ۱۳۸۵ ساعت 17:58 توسط سحر دیناروند
|
(برای رسیدن به آرزوهاتون لابه لای داشتن و نداشتن امکاناتتون دست و پا نزنید اراده کنید موفقیت در ذهن شماست رویا است شما از آن واقعیت بسازید ایمان داشته باشید و از فکرتون به جای پولتون استفاده کنید البته به جای فکر به شما پیتزا نمیدن ولی قدرت واقعی رو حتما .)