پاسخ به سوالات
با سلام و عرض تبریک سال نو به همه کاربران محترم
ادامه نوشته
امروز به سوال زیر که توسط جناب رحیمی مطرح شده می پردازیم.
با سلام و عرض تبریک سال نو
سوالی داشتم:من یک فلش مموری کینگستون دارم که به تازگی هروقت کارم باهاش تموم میشه و می خوام گزینه safely Remove رو بزنم اجازه خروج رو نمی ده و مجبور می شم فلش رو بدون Eject بیرون بکشم.اینم می دونم که این کار برای سلامت فلش خطرناکه.مشکل کجاست؟آیا فلش من مشکلی پیدا کرده و یا ویروسی شده؟اینم اضافه کنم که محیطی که من کار می کنم Admin هست و محدودیتی نداره.
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و دوم فروردین ۱۳۸۷ ساعت 15:4 توسط سحر دیناروند
|
(برای رسیدن به آرزوهاتون لابه لای داشتن و نداشتن امکاناتتون دست و پا نزنید اراده کنید موفقیت در ذهن شماست رویا است شما از آن واقعیت بسازید ایمان داشته باشید و از فکرتون به جای پولتون استفاده کنید البته به جای فکر به شما پیتزا نمیدن ولی قدرت واقعی رو حتما .)