با سلام و عرض تبریک سال نو به همه کاربران محترم

امروز به سوال زیر که توسط جناب رحیمی مطرح شده می پردازیم.

با سلام و عرض تبریک سال نو
سوالی داشتم:من یک فلش مموری کینگستون دارم که به تازگی هروقت کارم باهاش تموم میشه و می خوام گزینه safely Remove رو بزنم اجازه خروج رو نمی ده و مجبور می شم فلش رو بدون Eject بیرون بکشم.اینم می دونم که این کار برای سلامت فلش خطرناکه.مشکل کجاست؟آیا فلش من مشکلی پیدا کرده و یا ویروسی شده؟اینم اضافه کنم که محیطی که من کار می کنم Admin هست و محدودیتی نداره.