کجایی؟
تشکر میکنم از این همه اظهارلطف شما امیدوارم که شما دوستان هم تندرست و شاداب باشید.
در جواب سوالی که پرسیدید باید بگم که من خوبم متشکرم . تنها دلیل دیر کرد اینه که کمی گرفتار امتحانات نهایی شاگردانم هستم و البته به زودی امتحان دارم که برای من کمی گرفتاری درست کرده
ولی این قول رو میدم که با گذشت این ۲۰ ر وز با جدید ترین مطالب خدمت برسم .. مطالب بسیاری برای شما تهیه دیدم که ارسال این مطالب پیوسته و طولانی فعلا برای من مقدور نیست و اینکه مطالب فارسی و انگلیسی خواهد بود و البته اگر شما کاربر عزیز مطلبی مد نظر دارید لطفا در قسمت نظرات برای من بنویسید متشکر میشم باعث مسررت من خواهد بود در باره وبلاگهای برنامه نویسی و گرافیک هم باید بگم که سعی میکنم این وبلاگها رو در اول فرصت فعال کنم.
متشکرم
امیدوارم اگر کنکوری هستید موفق باشید .
سحر![]()



(برای رسیدن به آرزوهاتون لابه لای داشتن و نداشتن امکاناتتون دست و پا نزنید اراده کنید موفقیت در ذهن شماست رویا است شما از آن واقعیت بسازید ایمان داشته باشید و از فکرتون به جای پولتون استفاده کنید البته به جای فکر به شما پیتزا نمیدن ولی قدرت واقعی رو حتما .)